40% UIT ⏰ + gratis levering

0

Your shopping cart is empty

Verzending & Levering

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
We doen ons best om alle bestellingen binnen 24 werkuren na het plaatsen van de bestelling te verzenden. In zeldzame gevallen kunnen bestellingen vertraging oplopen, zoals rondom feestdagen, stakingen en gebeurtenissen door onvoorziene omstandigheden.


HOE LANG DUURT DE VERZENDING?
Je kunt verwachten dat je bestelling binnen 5-15 dagen na je bestelling aankomt.


ONTVANG IK EEN TRACKINGNUMMER?
We bieden tracking bij elke bestelling. Je kunt je bestelling volgen zodra deze is verzonden, via de informatie van de koerier.


Om je bestelling te volgen, voer je je trackingnummer in op 17track.net.


DE KOERIER HEEFT MIJN PAKKET NOG NIET ONTVANGEN
De trackinginformatie wordt bijgewerkt door de koerier zodra het pakket in jouw land is aangekomen.


INFORMATIE OVER DOUANE EN INVOERRECHTEN
We zijn blij je te kunnen informeren dat alle douaneheffingen en invoerrechten door ons worden betaald voordat de bestelling wordt verzonden. Dit betekent dat jij geen extra kosten hoeft te betalen wanneer je bestelling aankomt, ongeacht in welk land je je bevindt.


KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Je kunt je bestelling kosteloos annuleren tot aan het moment dat er een verzendlabel voor je bestelling is aangemaakt en je bestelling onze faciliteiten heeft verlaten. Bestellingen worden doorgaans 24 uur na aankoop verwerkt.

In het geval dat je een bestelling wilt annuleren die al is verzonden, kunnen we helaas geen restitutie verwerken totdat het artikel weer aan ons is geretourneerd, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is.


IK HEB EEN VERKEERD ADRES INGEVOERD!
Als je je adres verkeerd hebt gespeld of automatisch verkeerd hebt ingevuld, kun je eenvoudigweg reageren op de e-mailbevestiging van je bestelling en ons de juiste informatie doorgeven. Breng ons onmiddellijk op de hoogte via onze contactpagina. Als het adres onjuist is maar de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het adres nog voor je corrigeren.


MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD AANGEKOMEN

Als dit gebeurt, neem dan contact met ons op en vermeld:

- Je bestelnummer.

- Een foto of video van het beschadigde product.

Na ontvangst sturen we je graag gratis een nieuw product toe.


IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN MAAR DE TRACKING GEEFT AAN DAT DEZE IS AFGELEVERD
Dit kan gebeuren als artikelen naar een werkadres worden gestuurd. In sommige gevallen is je artikel afgeleverd bij een postkamer of collega binnen je bedrijf en heeft iemand anders ervoor getekend. In deze gevallen kun je een bewijs van aflevering aanvragen op de website van de koerier door een formulier in te vullen voor het aanvragen van een handtekening.
Houd er rekening mee dat wij geen geld teruggeven of artikelen vervangen die zijn getraceerd als zijnde afgeleverd. Daarom raden we altijd aan om artikelen op een veilig adres te laten bezorgen.


IK HEB EEN ANDERE VRAAG DIE NIET BEANTWOORD IS, KAN IK GEHOLPEN WORDEN?
Als we er nog steeds niet in geslaagd zijn om je vraag te beantwoorden, neem dan gerust contact met ons op.